2010. november 1., hétfő

Interruzione- Megszakítjuk műsorunkat....

Kicsit megszakítom a a horoszkópok sorozatát egy recept apropójából. Valamelyik nap véletlenül láttam egy tonhalas tészta receptet. Többször leírtam már, hogy nemhiába olyan népszerű az olasz cucina povera, minél kevesebb összetevő szükséges, annál népszerűbb a recept. Nem vonom kétségbe, hogy lehet ebbe a szószba tenni hagymát, borsot, bazsalikomot, stb. De én most az egyszerű pasta al tonno e pomodoro receptet írom le. Annyira egyszerű, hogy régen szingliként is el tudtam készíteni (persze nem én magam főztem az alapszószt).

Nézzük a receptet:

A paradicsomszószt felmelegítjük és beleteszünk egy doboz konzerv tonhalat, ízlés szerint sózzuk (néhány tonhal konzerv már eleve sós), majd ha összeforrt, rátesszük a kifőtt tésztára. Sajt tilos rá (mint minden halas tésztára).

Ennek a tésztának hideg változata, ha a kifőtt tésztára kis darabokra vágott paradicsomot és egy tonhal konzervet teszünk és megsózzuk. Nyáron betehetjük a hűtőbe és hidegen is fogyasztható.

Olyan szavak merülnek fel, amit már a korábbi receptekben megtaláltok, ezért ezeket most nem ismétlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése